Translate

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ…………………………………………………


ΤΕΥΧΟΣ 1-100
Εισαγωγή.
Τι το ιδιαίτερο έχει η μέθοδος αυτή

Α. Στοιχειώδης μέθοδος αυλού και θεωρία μουσικής

Ευρετήριο-ρεπερτόριο- κομματιών

Η Μουσική θεωρία στον αυλό

Η ξενάγηση………………………………………………………………...
Η περιποίηση του μουσικού οργάνου

H στοιχειώδης θεωρία της μουσικής διεξοδικά

-Τι είναι σύστημα ντορεμί ή υπάτη-υπάτη
-Τι είναι οι φθόγγοι
-Τι είναι οκτάβα 
-Τι είναι μουσική έκταση
-Τι είναι μουσική έκταση οργάνου
-Τι είναι γνώμονας ή κλειδί
-Ποιες οκτάβες παίζει ο αυλός
-Τι είναι σύστημα μπαρόκ
-Η προέλευση του συστήματος ντορεμι
ή συστήματος υπάτη-υπάτη
-Τι είναι παρτιτούρα
-Η παρτιτούρα για τον αυλό-φλογέρα 
-Το πεντάγραμμο
-Χρόνος ή χρονική διάρκεια φθόγγου
-Τα σύμβολα των παύσεων
-Πως μπορούμε να καταλάβουμε το πεντάγραμμο συνολικά σαν εικόνα
-Τι είναι μουσικό μέτρο 
-Τι είναι αριθμός μέτρου ή γενικός ρυθμός
-Τα μέρη του μέτρου
-Ποιοι είναι οι ρυθμοί της ελληνικής λαϊκής μουσικής
-Σύμβολα τέλους και επανάληψης
-Ασκήσεις αναγνώρισης των φθόγγων στο πεντάγραμμο από ντο σε ντο’ σε ντο’’

Στην πράξη………………………………………………………………
-Ντο-Ρε-Μι-Φα-Σολ-Λα-Σι-Ντο’
-ολόκληρη οκτάβα από ντο σε ντο’
-εξάσκηση στους δακτυλισμούς
-Ασκήσεις αναγνώρισης των φθόγγων στο πεντάγραμμο από ντο σε ντο’ σε ντο’’
-Εξάσκηση στο μέτρημα και τους φθόγγους
-Εξάσκηση στους αρχικούς δακτυλισμούς

Το πρώτο τραγούδι……………………………………………………
-«Έβγα ήλιε πύρωσε με» δημοτικό τραγούδι

-Οι Ελληνικοί ρυθμοί αναλυτικά
-Καλαματιανός  7/8 
-Λεβεντικος πηδηχτός ή Τσάμικος 3/4
-Συρτός 2/4
-Νησιώτικος 2/4
-Νησιώτικος μπαγιό 2/4
-Χασάπικος 2/4
-Χασάπικος πολίτικος 2/4
-Χασάπικος σέρβικος 2/4
-Χασάπικος 5/8
-Ζεϊμπέκικος  9/8, 9/4 
-Καμηλιέρικος 9/8, 9/4
-Καρσιλαμάς 9/8
-Αττάλικος ή απτάλικος 9/4, 9/8
-Τσιφτετέλι 4/4, 2/4
-Χιώτικος 2/4
-Τσακώνικος
-Μακεδονίτικος 5/8
-Σουφλιώτικος
-Θρακιώτικος 2/4
-Ηπειρώτικος 3/4
-Κερκυραϊκός 2/4
-Πεντοζάλης ή Κρητικός 2/4
-Καπουτζήδων ή Κυνουριώτικος 2/4
-Κυπριακός 7/8
-Μπάλος ή Λευκαδίτικος 2/4
-Ασκήσεις ρυθμικές

Η διατονική κλίμακα δύο οκτάβων…………………………………….
-Ντο & Ντο’
-Ρε & Ρε’
-Μι & Μι’
-Φα & Φα’
-Σολ & Σολ’
-Λα & Λα’
-Σι & Σι’
-Ντο’& Ντο’’
-Ασκήσεις
-Μελωδικές ασκήσεις
-Παρτιτούρες

Η χρωματική κλίμακα δύο οκτάβων…………………………………
Οι αλλοιωμένοι φθόγγοι: ημιτόνια
-Ντορε
-Ρεμι
-Φασολ
-Σολλα
-Λασι
-Ντο’ρε’
-Ρε’μι’
-Φα’σολ’
-Σολ’λα’
-Λα’σι’
-Ασκήσεις
-Μελωδικές ασκήσεις
-Παρτιτούρες

ΤΕΥΧΟΣ 100-200
Οι ελληνικοί ρυθμοί……………………………………………………
-Οι αρχαίοι ρυθμοί
-Οι σύγχρονοι ρυθμοί
-Ανάλυση ρυθμών
-Ρυθμικές ασκήσεις

Οι ελληνικοί δρόμοι…………………………………………………….
-Οι αρχαίοι δρόμοι
-Οι σύγχρονοι ελληνικοί δρόμοι
-Οι παγκόσμιοι ελληνικοί δρόμοι
-Η δομή των δρόμων
-Παραδείγματα ανάλυσης

ΤΕΥΧΟΣ 200-300
Β Στοιχειώδης ιστορία της ελληνικής μουσικής

προϊστορία

ιστορικοί χρόνοι
αρχαϊκή εποχή
κλασική εποχή
ελληνιστική εποχή
ρωμαϊκή εποχή
βυζαντινή εποχή
οθωμανική εποχή
σύγχρονη εποχή

ΤΕΥΧΟΣ 300-325
Ευρετήριο- ρεπερτόριο- ελληνικής λαϊκής μουσικής
Α. από την προϊστορία έως τις μέρες μας.
Β. οι εθνικοί χοροί

Γ .Συνοπτικότατη παγκόσμια ιστορία της μουσικής


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ & ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου