ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ…………………………………………………
ΤΕΥΧΟΣ 1-100
Εισαγωγή.
Τι
το ιδιαίτερο έχει η μέθοδος αυτή
Α.
Στοιχειώδης μέθοδος αυλού και θεωρία
μουσικής
Ευρετήριο-ρεπερτόριο-
κομματιών
Η
Μουσική θεωρία στον αυλό
Η
ξενάγηση………………………………………………………………...
Η περιποίηση του μουσικού οργάνου
H
στοιχειώδης θεωρία της μουσικής διεξοδικά
-Τι
είναι σύστημα ντορεμί ή υπάτη-υπάτη
-Τι
είναι οι φθόγγοι
-Τι είναι οκτάβα
-Τι
είναι μουσική έκταση
-Τι είναι μουσική
έκταση οργάνου
-Τι είναι γνώμονας ή κλειδί
-Ποιες οκτάβες παίζει ο αυλός
-Τι
είναι σύστημα μπαρόκ
-Η προέλευση του
συστήματος ντορεμι
ή
συστήματος υπάτη-υπάτη
-Τι είναι
παρτιτούρα
-Η παρτιτούρα για τον
αυλό-φλογέρα
-Το πεντάγραμμο
-Χρόνος ή
χρονική διάρκεια φθόγγου
-Τα σύμβολα
των παύσεων
-Πως μπορούμε να καταλάβουμε
το πεντάγραμμο συνολικά σαν εικόνα
-Τι
είναι μουσικό μέτρο
-Τι είναι αριθμός μέτρου ή
γενικός ρυθμός
-Τα μέρη του μέτρου
-Ποιοι
είναι οι ρυθμοί της ελληνικής λαϊκής
μουσικής
-Σύμβολα τέλους και επανάληψης
-Ασκήσεις
αναγνώρισης των φθόγγων στο πεντάγραμμο
από ντο σε ντο’ σε ντο’’
Στην
πράξη………………………………………………………………
-Ντο-Ρε-Μι-Φα-Σολ-Λα-Σι-Ντο’
-ολόκληρη
οκτάβα από ντο σε ντο’
-εξάσκηση
στους δακτυλισμούς
-Ασκήσεις
αναγνώρισης των φθόγγων στο πεντάγραμμο
από ντο σε ντο’ σε ντο’’
-Εξάσκηση στο μέτρημα και τους φθόγγους
-Εξάσκηση
στους αρχικούς δακτυλισμούς
Το
πρώτο τραγούδι……………………………………………………
-«Έβγα
ήλιε πύρωσε με» δημοτικό τραγούδι
-Οι
Ελληνικοί ρυθμοί αναλυτικά
-Καλαματιανός 7/8
-Λεβεντικος πηδηχτός ή Τσάμικος 3/4
-Συρτός 2/4
-Νησιώτικος 2/4
-Νησιώτικος
μπαγιό 2/4
-Χασάπικος 2/4
-Χασάπικος πολίτικος 2/4
-Χασάπικος
σέρβικος 2/4
-Χασάπικος 5/8
-Ζεϊμπέκικος 9/8, 9/4
-Καμηλιέρικος 9/8, 9/4
-Καρσιλαμάς
9/8
-Αττάλικος ή απτάλικος 9/4, 9/8
-Τσιφτετέλι
4/4, 2/4
-Χιώτικος 2/4
-Τσακώνικος
-Μακεδονίτικος
5/8
-Σουφλιώτικος
-Θρακιώτικος
2/4
-Ηπειρώτικος
3/4
-Κερκυραϊκός 2/4
-Πεντοζάλης ή Κρητικός
2/4
-Καπουτζήδων ή Κυνουριώτικος 2/4
-Κυπριακός
7/8
-Μπάλος ή Λευκαδίτικος 2/4
-Ασκήσεις
ρυθμικές
Η
διατονική κλίμακα δύο οκτάβων…………………………………….
-Ντο
& Ντο’
-Ρε & Ρε’
-Μι & Μι’
-Φα &
Φα’
-Σολ & Σολ’
-Λα & Λα’
-Σι &
Σι’
-Ντο’& Ντο’’
-Ασκήσεις
-Μελωδικές
ασκήσεις
-Παρτιτούρες
Η
χρωματική κλίμακα δύο οκτάβων…………………………………
Οι
αλλοιωμένοι φθόγγοι: ημιτόνια
-Ντορε
-Ρεμι
-Φασολ
-Σολλα
-Λασι
-Ντο’ρε’
-Ρε’μι’
-Φα’σολ’
-Σολ’λα’
-Λα’σι’
-Ασκήσεις
-Μελωδικές
ασκήσεις
-Παρτιτούρες
ΤΕΥΧΟΣ
100-200
Οι
ελληνικοί ρυθμοί……………………………………………………
-Οι
αρχαίοι ρυθμοί
-Οι σύγχρονοι ρυθμοί
-Ανάλυση
ρυθμών
-Ρυθμικές ασκήσεις
Οι
ελληνικοί δρόμοι…………………………………………………….
-Οι
αρχαίοι δρόμοι
-Οι σύγχρονοι ελληνικοί
δρόμοι
-Οι παγκόσμιοι ελληνικοί δρόμοι
-Η
δομή των δρόμων
-Παραδείγματα ανάλυσης
ΤΕΥΧΟΣ
200-300
Β
Στοιχειώδης ιστορία της ελληνικής
μουσικής
προϊστορία
ιστορικοί χρόνοι
αρχαϊκή εποχή
κλασική εποχή
ελληνιστική εποχή
ρωμαϊκή εποχή
βυζαντινή εποχή
οθωμανική εποχή
σύγχρονη εποχή
ΤΕΥΧΟΣ
300-325
Ευρετήριο-
ρεπερτόριο- ελληνικής λαϊκής μουσικής
Α.
από την προϊστορία έως τις μέρες μας.
Β.
οι εθνικοί χοροί
Γ
.Συνοπτικότατη παγκόσμια ιστορία της
μουσικής
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
& ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου